Over klantervaring met Valerie Vafi van Eyes and Ears
Geschreven door Nieuwsredactie Op 25 mei 2024
In de studio spraken we met Valerie Vafi over haar bedrijf “Eyes and Ears” luister het gesprek hier terug:
Hoe het begon:
Begin 2020 is Valerie Vafi Eyes & Ears gestart als 1e Customer Experience recruitment agency in Nederland. CX is nog een niche op dit moment. Mede dankzij de cijfers van o.a. Gartner, Forrester en McKinsey is CX hard groeiende. Wij willen bijdragen aan de verdere groei van dit fantastische en noodzakelijke vakgebied door de beste CX professionals te verbinden met organisaties die CX naar de volgende fase willen brengen.
Wij hebben dagelijks te maken met vragen als: Wat is CX eigenlijk precies? Wie heeft daar binnen een organisatie mee te maken? Waar of hoe begin je? Wat is het verschil tussen marketing en CX? Hoe stel je een CX functieprofiel op? Wanneer ben je een goede CX professional? Samen met onze professionals hebben wij antwoord op deze vraagstukken.
Duurzame relaties
Wij staan voor persoonlijk contact met een menselijke benadering. Zowel met onze klanten als onze CX professionals. We zijn geen ‘hit & run’ recruitmentbureau. We tonen een hoge mate van betrokkenheid en houden dus ook na (of soms geen) bemiddeling, graag contact met onze klanten en onze CX professionals. We streven altijd naar duurzame relaties en naar een partnerships. Daar kiezen we bewust voor en investeren we in.
Customized
Recruitment is een samenwerking en werkt altijd 2 kanten op. In onze ogen is recruitment maatwerk. Elke klant heeft specifieke wensen, eigen doelen en wensen. Elke rol is weer anders en ieder mens is uniek. Elke kandidaat brengt zijn eigen persoonlijkheid, ervaring, wensen en ambities mee. Dat vraagt om precisie. Ook zien wij recruitment als een belangrijk onderdeel van de Employee Experience (EX), waarbij het wervingsproces vaak nog vergeten wordt.
Diepgang
Wij geven altijd de voorkeur aan een ‘life experience’, maar online contact is tegenwoordig ook een efficiënt alternatief geworden. Bij ons voer je geen onnodig lange gesprekken, maar wel altijd met een bepaalde diepgang en met interesse en aandacht. Wij komen graag tot de kern van iets of iemand en stellen (daarom) graag veel vragen. Alleen dan kom je tot de WHY en vanuit daar kijken wij hoe je iets (aan jezelf) kan verbeteren, veranderen, vernieuwen of wat je nodig hebt om jouw doelen te bereiken.
Meer informatie tref je aan op de website eyes & ears
Auteur: Michel Willemse
Foto: Jammfm